همراهی نان سحر با گابریک

انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک یک سازمان مردم نهاد (NGO) است که با ساختار هیئت امنایی در نیمه اول سال 1385 شروع به فعالیت نموده است. نام گابریک از یک رودخانه جاری در منطقه ای محروم در جنوب ایران، گرفته شده است. پایه گذاران این انجمن پزشکان فوق تخصص غدد بنام کشور (عضو هیئت امنا) و جوانان دیابتی هستند که به خوبی موفق به کنترل دیابت خود شده اند وعمده کارکنان این انجمن عام المنفعه، بیماران  دیابتی نوع یک می باشند.

در این میان نان سحر در دهمین سالروز تاسیس انجمن دیابت گابریک در کنار اعضای این انجمن و چهره های
هنری در تالار ایوان شمس، پذیرایی مراسم را با میان وعده ای سلامت بر عهده داشت و همراه با اعضای دیابتی انجمن گابریک و تعدادی از خیرین، هندوانه ده سالگی گابریک را به نماد کیک تولد و با هدف ترویج زندگی سالم برش زدند و گابریک وارد یازدهمین سال تاسیس خود شد.

 

شایان ذکر است که یکی از مهمترین دستاوردهای انجمن دیابت گابریک در یک دهه فعالیت و تلاش صادقانه، معرفی این انجمن به عنوان الگو و نمونه برتر آموزش دیابت در دنیا توسط اجلاس سازمان بهداشت جهانی  (WHO) می باشد.  همچنین لازم به ذکر است انجمن دیابت گابریک طی سال ها فعالیت خود نزدیک به صد هزار عضو دیابتی را تحت پوشش خدمات حمایتی آموزشی خود قرار داده و در سال  2010 نیز به عنوان برترین نمونه آموزشی خاورمیانه و شمال آفریقا برگزیده شده است   .

 

روابط عمومی گروه صنعتی نان سحر

Loading. Please wait.