هشتمین دوره اعطای تندیس و نشان امین الظر ...

021-22678103

هشتمین دوره اعطای تندیس و نشان امین الظرب

امین الضرب لقبی است که در دوران پادشاهی قدیم، به اشخاص بانفوذی تعلق می‌گرفت که امین پادشاهان و سلاطین در ضرب سکه بودند. اما امروز«امین الضرب» برگرفته از لقب«حاج محمدحسین خان مهدوی امین الضرب» کارآفرین موفق ایرانی، نماد تجارت مدرن در ایران و مؤسس اتاق بازرگانی تهران که امین الضرب دربار مظفری بود می باشد.
اتاق بازرگانی هر ساله مراسمی تحت عنوان نشان امین الضرب برگزار می‌کند که اولین جشنواره امین الضرب در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و در این سال اولین نشان امین الضرب توسط اتاق بازرگانی به کارآفرینان برجسته کشور اهدا شد.
طبق سنوات گذشته ، هشتمین دوره ی اعطای تندیس و نشان امین الضرب در اولین روز از اسفندماه در محل تالار وحدت و با حضور جمع کثیری از کارآفرینان ، فعالین اقتصادی کشور ، اساتید دانشگاه و دانشجویان علاقمند برگزار گردید و برگزیدگان این دوره تندیس و نشان امین الضرب خود را از دست پیشکسوتان کارآفرینی کشور دریافت نمودند .
گروه صنعتی نان سحر نیز در این مراسم نقش برجسته ای داشت بطوری که آقای مهدی خان محمدی مؤسس نان سحر به عنوان داور منتخبین این دوره و یکی از اعطاء کنندگان نشان امین الضرب دراین مراسم بودند.

Loading. Please wait.